Terkejut baru pakai tak sampai

10 minit rasa sakit kaki hilang..

Rupanya bahan Sinar Infra Merah dan Ion Negatiflah yang buat sakit kaki kita cepat hilang!

Sinar Infra Merah dan Ion Negatif yang terdapat dalam fabrik produk ini dengan cepat boleh pisahkan sel-sel darah merah yang melekat antara satu sama lain apabila memakainya. Ia memberi tenaga kepada sel-sel darah merah tersebut untuk bergerak membawa oksigen ke seluruh badan. Bahan toksin yang berkumpul di dalam badan dengan mudah di bawa keluar melalui air kencing dan najis.

KESAN KELEGAAN SEPANTAS 10 MINIT. Sebelum memakai Stokinrawatdarah VKEN, sel-sel darah merah berkelompok dengan pergerakan yang perlahan. Selepas memakai Stokinrawatdarah selama 10 minit, sel-sel darah merah bertaburan dan bergerak dengan lebih pantas.

 

Patutlah Ramai Yang Dah Dapat Berjalan Laju

Sebenarnya Kaki Anda Perlukan

Inilah bahan utama yang terdapat di dalam produk

STOKINRAWATDARAH VKEN

Stokinrawatdarah VKEN ialah peranti perubatan yang bertindak serta-merta untuk melegakan kesakitan kaki dengan lebih pantas berbanding kaedah lain.

Cara Penggunaan

Stokinrawatdarah

VKEN

Pakai sekurang-kurangnya 6 jam sehari. Pakai lagi lama lagi baik. Boleh pakai bila-bila masa. Pakai waktu tidur/rehat paling digalakkan.

Kerapkan minum air putih supaya toksin segera dikeluarkan.

Jemur terus pada cahaya matahari 1 jam waktu pagi / dhuha untuk pengeringan dan recaj ion-ion stokin.

Rugi jika beli stokin sembarangan kerana tiada bahan aktif dan tidak berkesan. 

Stokinrawatdarah VKEN

Selamat Tanpa Kesan Sampingan!

Mempunyai Sijil Peranti Perubatan Class A oleh Medical Device Authority Malaysia

Diuji secara klinikal dan diiktiraf oleh Panel Persijilan Dunia

Ini kesan luar biasa

mereka yg dah pakai

Stokinrawatdarah VKEN

Hanya Dgn Amal Pemakaian

Stokinrawatdarah VKEN

Anda akan:

  • Solat mudah tanpa bantuan kerusi
  • Dapat buat banyak aktiviti dan melancong.
  • Bangun pagi dengan segar tanpa takut pijak lantai
  • Excited nak keluar rumah dgn kawan dan family
  • Jimat masa sebab tak perlu ambil cuti untuk berubat!
  • Jimat duit tanpa perlu pergi buat urutan ribuan ringgit 
  • Boleh kongsi stokinrawatdarah guna satu keluarga tanpa jangkitan kuman
  • Tidak perlu basuh setiap hari dan tidak berbau busuk

Biasanya untuk dapat hasil luar biasa macam ni mesti kena pergi urut berulang kali atau telan bermacam-macam ubat.

At least mesti kena

modal RM250 - RM500 sebulan

Tapi!!!

Stokinrawatdarah VKEN

ini hanya...

Tak Jeles Ke Tengok Orang Lain Jerr Yg Jalan Laju?

Come on sis!

 

Takkan untuk diri sendiri pun masih nak fikir sampai 17 kali?

 

Mereka yg dah selesaikan masalah sakit kaki dgn memakai Stokinrawatdarah VKEN ni pun dulu mcm sis jugak.

 

Macam tak percaya..
Macam nak Give Up..

 

Tapi siapa sangka, lepas try mmg betul-betul menjadi.

JOM BAGI PELUANG TERAKHIR UNTUK BERJALAN DENGAN YAKIN DAN CERIA!

 

Scroll ke atas, klik tempah sekarang